IV. KRAPARSKA TEKMA RD LJUTOMER
Dooolgi met..

Kraparska sekcija rd Ljutomer je organizirala pozno poletno tekmo v lovu krapa z obtežilnikom na Gajševskem jezeru 12,13,14 in 15.8.2011. Tekma je tokrat trajala kar 63 ur, udeželilo pa se je 6 ekip, sicer ekipa ali dve manj kot po navadi ampak še vedno zadovoljivo število - sicer pa so te tekme obenem pripravljene tudi kot druženje kraparjev v naši ribiški družini in ta namen je bil dosežen, obenem pa še se je tudi nekaj ujelo.

Ob jezeru smo se zbrali v petek nekaj pred 17 uro, na hitro smo opravili žreb in brž v tekmovalne bokse, kajti ob 18 je sirena že označila začetek, za razliko od spomladanske tekme nam je bilo tokrat vreme več kot naklonjeno, mogoče je čez dan sonce le malo preveč žgalo, toda marele, senčniki in osvežilne pijače v obliki laškega in uniona so vse skupaj naredili znosnejše - ponoči pa je veselo svetila polna luna tako, da naglavnih lučk skoraj nismo rabili. Kakšna pa je kraparija ob polni luni, pa ima tako ali tako vsak krapar svoje mnenje.
Že 1 noč je bilo nekaj prijemov, v vodstvu je bila ekipa Mrgana na poziciji št.1, takoj za njima Farmtech na številki 5, vpisala pa se je tudi ekipa Krap na številki 2. Do konca se rezultat bistveno ni spreminjal s tem, da Farmtechu ni šlo več tako dobro. Ekipa Krap je lovila čedalje boljše, še boljše pa je šlo ekipi Mrgana, ki je iz ure v uro povečevala svojo prednost.
Tekma se je zaključila v ponedeljek zjutraj ob 9 uri, po pospravljanju opreme je sledilo še kratko srečanje in podelitev nagrad najbboljšim 3 ekipam in sicer;

1.mesto Mrgana 76.500 gramov (Robert Sabo,Vrbnjak Bogdan)
2.mesto Krap  26.800 gramov (Kolbl Miro,Hugo Vengust)
3.mesto Farmtech 14.000 gramov(Svatina Jernej,Pintarič Ivo)

Skupaj je bilo ujetih 119.800kg krapov

Še pogled iz mojega zornega kota na to tekmo s strani organizatorja in tekmovalca; Trasa je bila tokrat postavljena nekoliko niže kot ponavadi zaradi veliko trave v jezeru, z Robijem sva izžrebala številko 1 ki je bila odlična in je imela zagotovo nekaj prednosti pred ostalimi. Hugo je izžrebal kar svoje mesto kjer skozi celo leto lovi. Takoj na začetku sva z Robijem dobro nakrmila na rob trave, uporabil pa sem tudi koruzo ki je v Gajševcih ne uporabljam nikoli in pa 2 odlični boili za kateri sem vedel da me ne bosta razočarali. Prvo sem poimenoval red fisch boila, ki je v Gajševskem jezeru in seveda tudi drugje ujela že ogromno krapov - tudi kapitalnih... Za letošnjo sezono sem jo sicer kar precej  spremenil z nekaj novimi sestavinami in moram reči da sem z njo več kot zadovoljen, 2 boila s katero sem hranil in tudi lovil je povsem nova boila, ki sem jo poimenoval green demon (zeleni hudič) to boilo sem začel testirati letošnjo spomlad in mi je prinesla izredne rezultate,med drugim 1 krapa nad 20 kg v Madžarski in pred dnevi luskinarja 18,5kg v Gajševcih, zeleni hudič pa sem jo poimenoval ker sem dodal nekaj sestavin, ki so drage kot hudič.
Prijeme sva imela z Robijem konstantno, večinoma ponoči vendar tudi podnevi nisva ostajala brez prijemov, sicer sem jaz 1 noč izgubil kar 2 krapa v travi, zjutraj pa še Robi. 2 dan sem menjal taktiko in do konca nisva izgubila več nobenega, teža krapov, ki sva jih dobivala je bila večinoma pod 5 kg, zato se zadnji dan, ko sem videl da imava že kar nekaj prednosti krmil še samo z boili s ciljem, da pride na krmišče tudi kakšni večji krap. To se je tudi zgodilo tako, da sem zadnjo večer ujel krasnega 12 kilaša (na fotografiji). Skupaj sem skozi celo tekmo porabil cca 5 kg koruze in 7 kg boil, kar nekaj raket koruze in boil pa je v vodo vrgel tudi Robi. Kar se tiče ostalih mest sem mogoče pričakoval, da se bo ujelo več, kajti mesta nasplošno niso bila slaba - toda še enkrat več se je pokazala nepredvidljivost tega jezera kar se tiče tekem, enostavno se krap umakne, je pa res da se vsako tekmo ujame več kilogramov tako, da se že lahko veselimo naslednjih tekem v letu 2012